Barion Pixel

Őszi és téli cipők
érkeztek

Szavatosság

Minőségi kifogás esetén a Vásárló szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a redD vision Kft. hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. A hibás teljesítés azt jelenti, hogy a vásárolt termék – a vásárlás pillanatában – nem felel meg az eladó által feltüntetett tulajdonságoknak. A Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éven belül élhet szavatossági igényével.

A vásárló bejelentést tehet az hello@redd.hu címen, illetve telefonos egyeztetés után előre egyeztett helyen és időben személyesen. Kérjük, reklamáció esetén a cipőt tiszta, száraz állapotban szíveskedjen visszahozni. Szennyezett, nedves cipőt higiéniai és egészségügyi okok miatt nem vehetünk át.

Ha a vásárlás 6 hónapnál régebben történt, úgy a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás pillanatában már benne volt a termékben. Ebben az esetben a Vásárló saját költségén, szakértővel elkészíttetett szakvéleménnyel bizonyítíthatja a hibás teljesítést. Cégünk kizárólag jogosultsággal rendelkező, csak (TEAOR:7120 műszaki vizsgálat, elemzés) minőségügyi vizsgáló szakember által készített, független szakmai véleményt fogadja el. Amennyiben más, megfelelő szakmai vélemény kiadására nem jogosult személy vagy cég által kiadott szakvéleményt mutatnak be, úgy azt nem vagyunk kötelesek elfogadni. A felülvizsgálat lehetőségének a jogát fenntartjuk.

Hibás teljesítés esetén Ön

 a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése nem lehetséges, vagy ha az a redD vision Kft.-nek  a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

 b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, vagy ha a redD vision Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

A szavatosság a vásárlás pillanatában meglevő rejtett gyártási és anyaghibákra vonatkozik.A lábbeli kopása, elhasználódása, amortizálódása nem anyag illetve gyártási hiba. A szavatosság nem tartóssági vagy kihordási idő, hanem egy jog arra, hogy egy adott időtartamon belül a termék meghibásodása reklamálható legyen.

A gyerekcipők/szandálok utcai használatra tervezettek és készültek. Példák a NEM GYÁRTÁSI hibákra:

 – ápolás/tisztítás hiánya illetve nem megfelelő tisztítás (vízben mosás vagy mosógépbe rakás, ill. vegyszeres vagy kémiai tisztítás)

 – talp elkopása

 – tépőzár elkoszolódása, bolyhosodása

 – járóránc a bőrön

 – bokasüllyedés miatt asszimetrikusan kopó cipő

 – beázás (kivéve a vízhatlanként feltüntetett termékek esetében (GORE-TEX, Waterproof vagy gumicsizma))

 – sérülés vagy erőszakos külső behatás, rongálás, gondatlanság (vágás, metszés, szúrás, hőhatás, dörzshatás miatti sérülés, alkatrész pressziós törése, deformáció, letaposás, díszítő elemek kölső mechanikai hatás miatt létrejött sérülése, cserélhető alkatrészek elvesztése)

 – nem rendeltetésszerű használat (sport tevékenység, motorozás, zokni nélkül viselés)
– benti (óvodai/otthoni) játék során: pl. két láb közé ülés, szőnyegen kúszás/mászás közben a lábbeli
folyamatosan horzsolódik, ekkor az orr rész sérülhet, talpél elkophat, belső talpbetét felszakadhat stb.
– kinti játék során: pl. motorozás/biciklizés/hintázás stb. közbeni sérülés, elkopás, talpfelválás stb.

Figyelem! Mérethibából, illetve egyéni komfortérzetből adódó probléma nem szavatosságot érintő reklamáció, nem gyártási hiba, mivel a termék esetében hibás telejsítés ténye nem áll fenn. Ilyen jellegű probléma kizárólag új, nem használt termék cserével intézhető.

Amennyiben a termék rendeltetésszerű használat során tönkrement, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben leírtak szerint legkésőbb 15 napon belül el kell rendeznünk a termék javítását vagy cseréjét. Csere esetén csak a meghibásodott termékkel azonos tulajdonságú termékre lehet cserélni (méret és jelleg azonosság!). Mi garantáltan azon leszünk, hogy napokon belül, minél kisebb kellemetlenséggel megoldódjon a sajnálatos probléma.

Javítás esetén a szavatossági idő annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni. A termék jelentős részének kicserélése esetén (pl. egy cipő talpának cseréje esetén) a kicserélt részre a szavatossági idő újra kezdődik. Amennyiben a termék bármilyen hibája a vásárló előtt a vásárláskor ismert volt (ez a szavatossági jegyen feltüntetésre került), erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Amennyiben a vásárló igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető. A szavatosság gyári hibára vonatkozik, ezért javítás vagy csere csak rendeltetésszerű használat során, külső behatás nélkül keletkező hibák esetén érvényesíthetők. Garanciális javítás/csere szándékot, kérjük a hiba keletkezése után haladéktalanul jelezze! Ha a hiba azért nem javítható, mert túlhordta a cipőt, a garanciális javítást elutasíthatjuk.

Nem rendeltetésszerű használat gyanúja esetén, vitás esetekben akkreditált szakértő segítségét kérjük a kifogásolt termék bevizsgálására. A vizsgálatról készült szakvéleményt legkésőbb 15 napon belül eljuttatjuk a vásárlónak. A vizsgálat megállapításait magunkra nézve kötelező érvényűnek tekintjük.

A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.