Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása, MPL automatába/Foxpost automatába/Foxpost futárszolgálattal, előreláthatólag 2-3 munkanapon belül történik. Amikor a csomagot elkészítettük, és a futárnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról.

Szállítási módok:

  1. Személyes átvétel 1119 Budpest Mérnök utca.Telefonon vagy e-mailben egyeztetünk Önnel az átvétel idejéről, készpénzzel tud fizetni, és szállítási költség nincs.
  2. Foxpost futárszolgálat házhoz kézbesítés . E-mailben értesítjük a csomag feladásáról, mely e-mail tartalmazza a csomag regisztrációs számát is, így Ön nyomon követheti hol tart a kézbesítés menete.
    Foxpost csomag házhoz kézbesítés esetén 2 kézbesítési kísérlet van. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a központi raktárba, ahonnan a címzett kérheti az ismételt kiszállítását vagy a feladó a számára történő visszaküldést.
    Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
  3. MPL csomagautomata
  4. MPL Postán maradó csomag
  5. Foxpost csomagautomata
    Csomagautomatába történő kézbesítéskor kérem a megrendelésnél megjegyzésbe vagy megrendelés után e-mail-ben írja meg számunkra, hogy melyik automatába kérni a csomagot.
    Az automaták listáját itt találja: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

    Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesíti Önt a Foxpost. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
    A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Minden esetben győződjön meg a csomag sértetlenségéről átvétel előtt. Amennyiben a csomagon sérülést tapasztalt, vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítővel. Reklamációt csak jegyzőkönyvvel tudunk intézni!

Kiszállítási idő:

  1. Banki előre utalás, és bankkártyás fizetés esetén, a fizetendő összeg számlánkon történő jóváírásától( bankkártyás fizetés esetén a visszaigazolástól) számított 1-5 munkanap. Amennyiben a jóváírás/visszaigazolás megtörténik 13.00 óráig, a csomag aznap postázásra kerül, 13.00 óra utáni jóváírás esetén, előre láthatólag már csak másnap kerül a csomag feladásra.
  2. Utánvétel esetén, ha a rendelés 13.00 óra előtt érkezett, még aznap feladásra került csomagja. 13.00 óra után érkező rendeléseket előre láthatólag már csak másnap adjuk postára és a kézbesítés az azt követő munkanapon történik( 3-5 munkanap).
  3. Személyes átvétel esetén telefonon vagy e-mailben, chaten egyeztetett időpontban.

Szállítási díjak belföldre:

  1. Előre utalással és bankkártyás fizetéssel:
  • Foxpost csamagautoma: 700 Ft
  • Foxpost házhoz kézbesítés: 1 300Ft
  • GLS futárszolgálattal: 1 200Ft
  • MPL Postán maradó csomag: 1 524Ft
  • MPL csomagautómata: 1 100Ft
  1. Utánvéttel (maximum 50 000Ft-ig):
  • Házhozszállítás Foxpost futárszolgálattal – utávéttel: 1650 Ft
  • GLS futárszolgálattal: 1 550Ft
  • Foxpost csomagautomata – utánvéttel: 1 054 Ft
  • MPL Postán maradó csomag – utánvéttel: 1 874 Ft
  1. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén:
  • előre utalással és bankkártyás fizetéssel a kiszállítás: INGYENES
    Az ingyenes szállítási lehetőség csak akkor jelenik meg a fiztés oldalon, ha a kosárban több, mint 20 000Ft értékben van termék. Ekkor “Ingyenes szállítás 20 000Ft felett” lehetőség kiválasztásával lehet az ingyenes szállítást érvényesíteni.
    Ebben az esetben a szállítási módot és helyszínt a megrendelés után e-mail-ben egyeztetjük le Önnel.

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
Bankszámlaszámunk:

redD vision Kft.

11600006-00000000-78283701

Amennyiben előre utalás esetén a rendeléstől számított 5 napon belül nem érkezik meg az átutalt összeg, úgy a rendelést töröljük.

A szállítástól elállás

Ha a picipok.hu a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott gyerekcipő nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ezt jelezheti felénk a hello@redd.hu  e-mail címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van választani: banki átutalás,bankkártyás fizetés,személyes és utánvéttel történő fizetés között, az alábbiak szerint:
Megrendeléskor történő fizetés:

  • Banki átutalást teljesíthet saját netbankján keresztül (vagy személyesen valamelyik bankfiókban).

Áru átvételekor:

    Utánvétel esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Mindig a rendelés Összesen bruttó: sorában szereplő összeget kell Önnek kiegyenlítenie, és kérjük átutalásnál hivatkozzon a rendelés számára.

A vásárlásról kiállított nyugtát vagy igény szerint áfás számlát a csomag tartalmazza.

A csomag feladásáról a  a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre és elküldi a csomag kódját is illetve a várható szállítás idejét.

Amennyiben a Vásárló utánvétes kiszállítással kérte a megrendelés kiszállítását és a Vásárlónak felróható okból nem vette át a csomagot, úgy a Vásárló köteles megtéríteni a Szolgáltatónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget (kiszállítási díj).

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vásárló a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen végzi.

A Vásárló kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a Vásárlónak tartozása van a Szolgáltató felé, többször késedelmesen vagy egyáltalán nem fizetett, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a rendelést csak előre fizetés teljesítse esetén teljesíti vagy a megrendelést visszautasítsa.

A Webáruházban található készlet nem automatikus frissítésű, így néha sajnos megeshet az, hogy amit a Vásárló megrendel, sajnos időközben már elfogyott. Ha a termékből még érkezik új készlet, Szolgáltató jelzi ezt a Vásárlónak. Ebben az esetben természetesen lehetőség van másik terméket választani a készlethiányos helyett.